piątek, 10 listopada 2023

Szaro niebieski komplet


 Od trzech miesięcy cieszę się swoim nowym pomysłem- komplecikiem wykonanym z różnych bawełnianych włóczek w szarych i niebieskodżinsowych odcieniach. Większość z nich pochodziła z moich starych zapasów, niektóre dokupiłam. Dzianina bardzo miła dla ciała;- polubiłyśmy się od pierwszego przymierzenia. Celowo skompletowałam taką kolorystykę włóczek aby współgrała mi z dżinsowymi i lnianymi elementami garderoby. 

Pozdrawiam Wszystkich zaglądających do mnie
















9 komentarzy:

  1. Świetny komplet, który rewelacyjnie wygląda w całości, jak i jego poszczególne elementy zestawione z innymi częściami garderoby.
    I taki totalnie w Twoim stylu. Cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Lubię mieć komplety właśnie ze względu na niemal nieograniczone możliwości stylizacji.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Bardzo ładny komplet, który znakomicie pasuje do innych rzeczy w podobnej kolorystyce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Starałam się tak dobrać kolorystycznie bawełenki, aby dopasować do maksymalnej ilości innych elementów garderoby. Dzięki temu sporo stylizacji udało się stworzyć.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Po dłuższej przerwie nadrabiam zaległości :) . Ostatnio dodałam 2 bluzeczki i widoczny tutaj komplet. Został mi jeszcze jeden temat;- myślę, że w przyszłym tygodniu coś wrzucę.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Widzę Dorotko że nie próżnujesz, zachwycająca praca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ciągle działam, tylko nie systematycznie dodaję posty. Fakt.- trochę bloga zaniedbałam.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Dziękuję.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń