środa, 25 października 2023

Winogrono


A to kolejna ążurowa bluzeczka z moich ubiegłorocznych udziergów. Włóczkę na nią zakupiłam w Action. Jest to bawełna z domieszką nitki wiskozowej. Górna część bluzki i rękawy robiona od góry do dołu na okrągło. Dolną część wykonałam szydełkiem wzorem kojarzącym mi się z kistkami winogron;-chociaż niektórzy widzą tam szyszki. Kwestia wyobraźni :) Jaką sobie wydumałam taką stworzyłam. Zaskoczyło mnie jedynie to, że na ciemnym tle wzór jest lepiej widoczny jak na jasnym.

Pozdrawiam wszystkich zaglądających












6 komentarzy:

  1. Witaj Dorotko. Piękna bluzeczka tunika. Z żółtymi spodniami bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie 🪻🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Dziękuję. Miło, że zajrzałaś do mnie. Mało mnie tu ostatnimi czasy było, -właśnie nadrabiam zaległości. Jeszcze tylko 2 zaległe wpisy i będę na bieżąco :) . Pozdrawiam gorąco

      Usuń
  2. Śliczna tunika ładnie wygląda ze spodniami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Takie tuniki są wielofunkcyjne. Często ją ze spodniami noszę, bo często rowerem jeżdżę;- a jak na spacerek do wole w długiej spódnicy :) . Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Piękne połączenie technik i wzorów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Myślę, że co jakiś czas będę wracać do takich połączeń szydełko+druty w jednej dzianinie.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń