piątek, 27 września 2019

W kolorze fuksji

No nareszcie dorwałam i wykorzystałam :) swojego nadwornego fotografa.
Będzie wakacyjnie, bo też takie zaległości u mnie wystąpiły. 
Na pierwszy rzut pójdzie komplecik dziergany na raty. Jakiś czas temu powstał bliźniak: tunika i bolerko z króciutkim rękawkiem. Na ostatnich wakacjach komplet został rozbudowany. Powstała długa spódnica, pasek i długie rękawy z regulacją przy nadgarstkach, które za pomocą sznurków mocowane są do bolerka.
Bolerko, górna część spódnicy, pasek i fragmenty tuniki powstały z połączenia elementów szydełkowych. Falbanę tuniki, spódnicy oraz rękawy wykonałam bezszwowo drutami na żyłce.  Materiał to 100% bawełny. Dziergałam podwójną nitką z dwóch różnych kordonków o tym samym kolorze.
Gorąco pozdrawiam i życzę miłego weekendu
Poniżej fotki w kilku różnych stylizacjach:

























19 komentarzy:

  1. Pani bloga przeczytałam od początku do końca. Mnóstwo tu pięknych stylizacji oraz jedynych w swoim rodzaju dzieł sztuki użytkowej. Bardzo inspirująca twórczość. Pozdrawiam jesiennie. Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow cały blog to musiało zająć trochę czasu. Dziękuję bardzo za tak pozytywną ocenę moich dziewiarskich poczynań :)
      Gorąco pozdrawiam

      Usuń
  2. Wspaniałe stylizacje. Bardzo mi się podobają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplecik cudowny i jak zwykle w Twoim niepowtarzalnym stylu!!!
    Pozdrawiam jesiennie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Staram się w miarę swoich możliwości zwłaszcza tych czasowych działać :)
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  4. Dorotko , piękny komplecik wydziergałaś. Pokazała$ jak różnorodnie można go wykorzystać. Bardzo podoba mi się w zestawie z białymi spodniami . Tą białą bluzkę z chęcią bym ci zabrała 😀. Miłego weekendu 🍄🌿🍁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że komplecik się spodobał. Górne części w połączeniu ze spodniami fajnie się komponują i co najważniejsze na rower taka stylówa się nadaje :) Ta biała bluzka z hafcikami fajna jest, taka trochę na ludowo;- nie oddam jej :) .
      Pozdrawiam gorąco

      Usuń
  5. Fotograf świetnie się spisał, no i Ty też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotograf to starsza córa;- ma dziewczyna talent do tego. Natomiast ja jako modelka to tak średnio;- jestem zbyt niecierpliwa i męczy mnie ta przebieranka :) w sensie ilość stylizacji
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Dorotko powstał piękny komplet i taki energetyczny kolorek idealnie pasuje od do Ciebie.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa. Fuksja od pewnego czasu to jeden z moich ulubionych kolorków zaraz po białym, kremie i niebieskościach.
      Pozdrawiam Ciepło

      Usuń
  7. Doroto jakie piękne stylizacje i Twoje dzierganki. Jestem zauroczona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Mam nadzieję, że choć trochę zainspirowałam.
      Serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  8. U Ciebie za każdym razem można liczyć na pełen ubraniowo-dziergalniczy odlot! Tak a propos, widziałam kiedyś w jakiejś gazetce ze swetrami na drutach, Twoje zdjęcie w Twoim dziele 👍😉👌✌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Staram się, żeby nudno nie było :)
      Jedyne ja w gazetce o którym wiem to "Robótki dla każdego"- numer mniej więcej z przed roku. Występuję w niej w takiej dłuższej tunice melanżowej w odcieniach turkusowo-różowatych
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  9. Bardzo mi miło :)
    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Razem trochę mnie przytłoczyły ale osobno jak zwykle u Ciebie Dorotko dzieła sztuki! Dawno nie zaglądałam ale z chęcią zobaczę kolejne cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Ja też ostatnio bardzo rzadko na blogi zaglądam; -ciągle brakuje mi czasu. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń