wtorek, 14 kwietnia 2020

Dywanik- projekt nr. 3

Trzecim projektem dla Bafpolu, który wykonałam z włóczki "Aksamitek" jest dywanik w czterech odcieniach szarości o średnicy 170 cm. Wydziergałam go obrabiając sznurek bawełniany (5mm) półsłupkami z narzutem;- a wzory wydłużonymi słupkami oraz pęczkami. Dzięki sznurkowi, który obciąża i usztywnia całość dywanik dobrze się układa i się nie zwija.
Do sesji zdjęciowej załapał się również koszyczek ze zpagetti ;- i razem z dywanem świetnie pasują mi do mojej łazienki w tonacji śmietankowo waniliowej z nutą popielatego.
Dywan oczywiście został od razu przetestowany przez Rudolfa :)  :)

Pozdrawiam Wszystkich cieplutko 














10 komentarzy:

  1. Dorota śliczne rękoczyny ,a przy tym bardzo przydatne - podziwiam.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Ostatnio mnie na takie dziergadła naszło.
      Właśnie przymierzam się do narzuty na łóżko.
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Podziwiam dywanik , jest niesamowity. Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden z najładniejszych dywaników jakie widziałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny dywanik w pięknych kolorach! Kocurek bardzo zadowolony... 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo mi miło.
      Dywanik milutki w dotyku;- kocurkowi Rudolfowi to leży :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądają te dywany i jestem zdania, że jak najbardziej warto w ogóle jest je mieć w domu. Mi także bardzo podoba się to co przeczytałem na stronie https://rodzinneremonty.pl/czy-warto-miec-dywan-w-kuchni/ i faktycznie samo posiadanie dywanu w kuchni może być ciekawe.

    OdpowiedzUsuń