piątek, 6 lipca 2018

Kolorowe lato - dwie sukienki

Te dwie wakacyjne sukienki powstały z myślą o wykorzystaniu swoich zapasów włóczkowych.
Pierwszą wydziergałam w całości na okrągło bezszwowo drutami 6 mm. z 550 g. cieniowanej Opium Palette. Dzianina jest obustronna. Dobrze się prezentuje zarówno na lewej jak i prawej stronie.
Włóczkę mam sprawdzoną; jakiś czas temu dziergałam z niej komplet w niebieskościach z którego jestem bardzo zadowolona. Mam nadzieję, że z sukienki też będę zadowolona.
Druga sukienka powstała z resztek różnokolorowych bawełnianych moteczków. Składa się ze 130 rozet w różnych rozmiarach. Dzięki tej różnicy można uzyskać fason ( A ) rozszerzający się ku dołowi. Dużą zaletą tej sukienki jest to, że niemal każdy jednokolorowy spód pod niżą pasuje; czyli ma duży potencjał : od eleganckiej kreacji, przez bardziej codzienne odzienie aż po rozwiązania plażowe ( np. narzutka na kostium kąpielowy).  Do sesji załapały się też moje dwie starsze torebki..
Pozdrawiam Wszystkich serdecznie  















29 komentarzy:

  1. Przepiękne obie te sukienki a prezentujesz się obłędnie!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło
      Dziękuję i pozdrawiam ciepło .

      Usuń
  2. Fantastyczne!
    Zwiewne, kolorowe, letnie i ślicznie wykonane :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię kolorowe dzianiny.
      Dziękuję Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Dorotko - przepiękne sukienki! Zdjęcia śliczne - pięknie na nich wyglądasz... Wiesz, co sobie pomyślałam? że powinnaś otworzyć sklep z własnymi dzianinami. One są na tyle wyjątkowe, na tyle inne od wszystkiego, co do tej pory widziałam, i w końcu na tyle różnorodne, że na pewno wiele osób chciałoby w takich dziełach sztuki chodzić! Pomyśl o tym :)
    Ściskam Cię mocno!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba masz na myśli sklep internetowy. Bo na taki w realu chyba bym nie urobiła. Lokal+ZUZ+podatki;- jakoś tego nie widzę zwłaszcza, że mam już doświadczenia z prowadzeniem działalności gospodarczej.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Piękne sukienki! Bardzo ładnie w nich wyglądasz.
    Ślicznego masz kotka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kociaki w liczbie 7 mam właśnie do rozdania :) Jak na razie znalazłam 2 chętne osoby. A 5 kolejnych czeka na swój nowy dom.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Jak zawsze cudownie artystyczna propozycja. Prawdziwe Haute couture 😉🍀🌹🌷🌺🌸🌼🌻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ot taki pomysł w głowie mej powstał;- czyli dzianinki po mojemu :)
      Pozdrawiam wakacyjnie

      Usuń
  6. Wesołe i kolorowe , w sam raz na letnie dni . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Ot, wakacyjne kiecki. Mam nadzieję, że je w pełni wykorzystam.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Obie sukienki sa piekne i swietnie do siebie pasuja. Pozdrawiam, Jagoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Dziergałam je właśnie z myślą o możliwości noszenia ich razem
      Gorąco pozdrawiam

      Usuń
  8. Cudne prace - i sukienki i torebki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Te starsze torebki pasują mi do wielu stylizacji, wydaje mi się, że do tych kiecek też fajnie pasują
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Dorociu sukienki jak wszystko w Twoim wykonaniu są wyjątkowe i piękne a osóbka je prezentująca Fantastiko.
    pozdrawiam wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi podwójnie miło, gdyż zarówno wykonanie jak i prezentacja to ja.
      Cieplutko pozdrawiam

      Usuń
  10. Piękne sukienki:) Ta szydełkowa wpadła mojej mamie w oko:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Ta szydełkowa daje szeroki wachlarz możliwości stylizacji, poza tym wydaje mi się, ze w innych zestawach kolorystycznych też będzie fajnie wyglądać.
      Pozdrawiam wakacyjnie

      Usuń
  11. Piękne obie są:-) Opium to idealna nazwa dla włóczki, szczególnie w takich kolorach, i to, co z niej wyczarowałaś też pasuje.
    Patchworkowa sukienka bardzo w moim stylu, bo lubię takie wieloelementowe kreacje:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opium jest dość specyficzną włóczką; wymaga nieco koncentracji w czasie dziergania; bardzo łatwo zgubić oczko i bardzo trudno nabrać np. po nadpruciu.Ale i tak ją bardzo lubię, gdyż w wyrobach wygląda efektownie.
      A sukienka z elementów to był pomysł na wyrobienie resztek bawełnianych moteczków.
      Gorąco pozdrawiam

      Usuń
  12. Cała Ty! Nic dodać, nic ując :-). Weź się załap na jakąś asystentkę jakiejś nietypowej stylistki i wypłyń z tymi projektami :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. kolejne super kreacje! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. both dresses are beautiful and fit together perfectly. Best regards, berry.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń