wtorek, 10 kwietnia 2018

Czarna kamizelka i poduchy cd.

Czarna ażurowa kamizelka dla Ani jest bardzo podobna do mojej, którą wymyśliłam sobie 3,5 roku temu i z której do dziś chętnie korzystam. Ta którą wykonałam dla córki jest w innym rozmiarze i różni się wzorami rozet w górnej jej części i kilkoma innymi drobnymi detalami. .
Powstała z podwójnej nitki. Jedna nitka to "timya"( 50% bawełna, 50% poliester), druga nitka to bawełniany kordonek. Dzięki dodatkowi poliestru posiada lekki połysk - tak jak właścicielka sobie życzyła.






A moja kamizelka wygląda tak : Oo.. i nawet szydełkowa torebka załapała się ponownie :)







Drugi komplet puchatych, miziatych :) poduch z NAKO Paris wydziergałam dla młodszej córki Ani. .
Róż miał ocieplić i rozweselić wiosennie pokój w którym dominowały: turkus, brąz i krem. Nie wszystkie poduchy są jednolite. Dwie z nich mają na odwrocie wzory warkoczy, a jedna ta największa posiada dwie maksymalnie kontrastujące ze sobą strony;- tak miało być.







Pozdrawiam wiosennie Wszystkich i życzę miłego tygodnia

29 komentarzy:

  1. znów piękne podusie ,ile włoczki potrzeba na "puchatki"pozdrawiam Ulka M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Na jedną poduszkę 40 cm x 40 cm w przypadku dziergania obustronnego podwójną nitką potrzebne są 2 moteczki.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. bardzo dziękuje za odpowiedź,pozdrawiam z mazur:)

      Usuń
  2. Czarne ażurowe kamizelki - coś pięknego 🖤 Są cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Czarne ażurowe kamizelki na kontrastowym tle fajnie wyglądają. Córka ogólnie lubi czerń; ...bo ja to raczej kolory preferuję :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Z tymi poduchami to świetny pomysł:) kamizelki bombowe :) Obie wyglądacie w nich zjawiskowo:) Sporo zapasów pewnie już wyrobiłaś:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puchate, przytulaśne i do tego jeszcze różowe; - sama słodycz :). Kamizelki stanowią świetny dodatek do wielu stylizacji. Zapasów włóczkowych trochę wyrobiłam;- tyle tylko, że to nic w porównaniu z tym co jeszcze zalega :)
      Pozdrawiam wiosennie

      Usuń
  4. ależ Ty masz tempo kobieto :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I myślę, że powinnam sobie jeszcze podkręcić to tempo, bo w magazynku sporo włóczkowych zasobów w kolejce czeka.
      Gorąco pozdrawiam

      Usuń
  5. Ciekawa ta czarna kamizelka.
    Przepadam za dzianinowymi poduchami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poduchy z tej puchatej włoczki polecam, są milutkie i ładnie się prezentują. Pomysł na czarną kamizelkę z dużą rozetą na plecach i dwiema mniejszymi na biuście przyszedł mi do głowy jesienią 2014 roku. Córce się spodobała; - teraz ma swoją.
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  6. Kamizelka, jak kamizelka, ale Ania śliczna:-)
    Ania na modelkę!
    A podusie cudowne są po prostu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Ani :) Fakt- buzia śliczna.
      Dziewczyny: czyli i Marysia i Ania są zadowolone z tych poduch bardzo.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  7. Piękne kamizelki i urocze modelki. Cudne poduchy idealne do dziewczęcych pokoików,stwarzają w nich przesłodki klimat.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję.
    Te czarne kamizelki stanowią świetne uzupełnienie wielu stylizacji. Poduchy prawdziwą wiosnę wprowadziły do pokoju córki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Dorotko - jesteś niesamowita! Nie dość, ze takie piękne kamizelki, to jeszcze tyyyyle poduch!!! Pięknie się prezentują. Dlaczego ja mam takie ślimacze tempo dziergania?...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te poduchy dla córek i dwie dla synowej razem 14 sztuk dziergałam na kolejnych 4 spotkaniach;- czyli wcale nie tak szybko. A ta czarna kamizelka to mi zjadła trochę nerwów;- oj chyba ślepnę :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  10. Poduchy mnie ponownie zauroczyły. Patrzyłam na kolory Paris, ale mi niestety nie podejdą do pokoi.
    Zgadzam się z Renią - Ania na modelkę :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie barwy by Ci podeszły;- mogę sprawdzić obecną kolorystykę w mojej pasmanterii.
      mówisz Ania na modelkę;- no tak, pozować niewątpliwie potrafi :)
      Pozdrawiam i do zobaczyska

      Usuń
  11. Jak zawsze oryginalnie i niepowtarzalnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te twoje kamizelki, może i ja się na taką skuszę, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję i zachęcam do dziergania. Co prawda z częścią gorsetową jest trochę zabawy, za to dolna niemal sama się robi. :)
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś niesamowicie uzdolniona. Zachwycające jest wszystko, jestem pod wielkim wrażeniem. Podziwiam talent. :)

    Serdecznie Cię pozdrawiam. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jest mi niezmiernie miło.
      Gorąco pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)

      Usuń
  15. Przepiękna kamizelka! Świetnie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużą zaletą takich kamizelek jest to, że do wielu stylizacji pasują.
      Pozdrawiam wiosennie i życzę miłej majówki

      Usuń
  16. you are incredibly talented. everything is amazing, I am very impressed. I admire talent. :)

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń