niedziela, 20 sierpnia 2017

Podwójna spódnica

Kończą się wakacje i czas w którym druty i szydełko poszły na pewien czas w kąt;  powoli wracam do blogowej rzeczywistości, - właśnie obmyślam co by tu na druty wrzucić :) .
Od 6 tygodni w domu mam taki mały " zakład przetwórstwa owocowo-warzywnego". Surowce pochodzą głównie z mojej działki. Ogórki ukiszone, sałatki wszelakie porobione, truskawki, agrest, wiśnie, czarna porzeczka, śliwki, morele i borówki częściowo w słoikach, częściowo zamrożone. Oczywiście soku z czarnego bzu i z malin też nie brakuje w mojej spiżarni . Obecnie jestem na etapie pomidorów, papryki i cukinii. Jak się już z tymi przecierami, papryczkami itp uporam, zostaną mi jeszcze tylko buraczki, pigwa, którą przerabiam dopiero końcem września i oczywiście kiszenie kapusty ale to też bardziej jesienią.

Po tym krótkim wstępie dotyczącym zasobów mojej spiżarni przechodzę do dziewiarskiej części wpisu.
Pod hasłem podwójna spódnica, kryje się tak naprawdę 2 niezależne spódnice, które można nosić razem lub osobno, również z wykorzystaniem innych spodnich warstw. Do kompletu wydziergałam jeszcze kilka sznureczków z cieniowanej włóczki "DIVA"  Spódnice powstały jako uzupełnienie do 2 bluzeczek wydzierganych w zeszłym roku. Włóczka z której powstał ten czteroczęściowy komplet to Opium zakupiony w Inter-Fox. Jak się zdążyłam przekonać to dość wydajna włóczka. Na całość potrzebowałam 1 kg.

Zdjęcia planowałam nad wodą , ale pogoda się całkowicie zmieniła - na totalnie deszczową. 
Poniżej kilka kombinacji; oczywiście jest ich dużo więcej, tyle, że ja nie jestem miłośniczką pozowania w deszczu :) :).
















 Więcej stylizacji TU


Wszystkich gorąco pozdrawiam.

17 komentarzy:

  1. Dorotko, tworzysz piękne rzeczy. Prawdziwa z Ciebie artystka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miły komentarz. Dziękuję
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  2. No powiem Ci, że bardzo mi się zwidział pomysł przezroczystej spódnicy na halce :-). A to wdzianko oversize w kolorze cappuccino z falbaniastym dołem - mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wdzianko wiadomego pochodzenia :); Ażeby bardziej podnieść Ci ciśnienie dodam, że ten falbaniasty dół to czysty jedwab :):)
      Gorąco pozdrawiam

      Usuń
    2. No i podniosłaś, łotrzyco! ;-)

      Usuń
  3. Zachwycające dzieło sztuki!!!!!razem tworzycie zjawiskową kompozycje!!!!serdecznie Cie pozdrawiam Dorotko:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, nie wiem czy zasługuję, ale bardzo dziękuję za tak miłe słowa.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Ciekawe stylizacje i uwielbiam taki luz:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Nie ma to jak luz zwłaszcza ten wakacyjny.
      Gorąco pozdrawiam

      Usuń
  5. Prawdziwa przetwórnia u Ciebie , u mnie jest ubogo. Spódnica niespotykana , inna , oryginalna , prezentuje się świetnie. Pozdrawiam Dorotko serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Szczerze mówiąc tych przetworów to mam już po kokardę, ale za to jaka potem wygoda z pełną spiżarnią :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Piękna rzecz jesteś artystką dziergania nie wspominając o przetwórstwie :0
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wszelkie pochwały.
      Trochę mnie znużyło robienie tych przetworów; całe szczęście , że już widać koniec :)
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  7. I like your site and content. thanks for sharing the information keep updating, looking forward for more posts. Thanks
    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś pięknego i wspaniałego!!!!Wielkie dzieło!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo mi miło.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń