niedziela, 26 listopada 2023

Komplet w stylu boho i wdzianko z kwadratów

Wiosną zeszły z moich drutów i szydełka takie oto dzianiny. Pomysł własny;- popuściłam nieco wodzę fantazji :) :).  Na komplet składa się sweterek i spódnica z połączenia włóczki skarpetkowej (75% wełna, 25% poliakryl) i kordonka bawełnianego. W tej kolorystyce powstało również wdzianko z kwadratów babuni (afrykańskie kwiaty) z różnych resztek:- mieszanek: wełenek i moherków, z akrylem, wełna/bawełna, włóczki skarpetkowej itp. W kompletach najfajniejsze jest to, że można mnóstwo stylizacji tworzyć w połączeniu z innymi elementami garderoby.

Pozdrawiam serdecznie  































.   

13 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalny komplet. Przyciąga wzrok i zachwyca. Jednak moje serce skradło wdzianko z kwadratów - jest cudowne. Świetnie się komponuje ze spódnicami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To wdzianko z kwadratów powstało trochę przy okazji. Zorientowałam się, że w resztkowych zapasach są włóczki pasujące idealnie kolorami do tego kompletu. I tak mnie coś podkusiło, złapałam za szydełko i przepadłam w tych afrykańskich kwiatach :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Zachwycające projekty! A już spódnica najlepsza! Rewelacyjna w każdej stylizacji.
    Jestem wielką fanką Twojej twórczości.
    Pozdrawiam i czekam na następne odsłony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło.
      Jak tylko pokończę zaczęte projekty na pewno coś wrzucę.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Dorotko niezwykłe dzieła, wszystkie piękne ale wdzianko z kwadratów mnie najbardziej urzekło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wdzianko okazało się praktyczne bo całoroczne. Sprawdziło się świetnie do letnich jednokolorowych sukienek/spódnic i spodni.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Nietuzinkowy komplet. Artystyczny look widać na pierwszy rzut oka. Podziwiam , że dziergasz tak duże formaty. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W sumie to lubię duże formaty;- trzeba się co prawda nadłubać ale efekt końcowy jest słusznych rozmiarów :);- można się otulić od stóp do głów.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Dorotko zachwycasz artyzmem! Jestem pod wrażeniem. Działaj dalej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Poprostu WOW:) Przecudna spódnica . Pozdrawiam serdecznie i przycupnę tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. Proszę się rozgościć.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń