niedziela, 15 stycznia 2017

Tunika w warkocze

Mój komputer znowu nawala, pomimo formatowania nadal przekierowuje na jakieś dziwne strony, kasuje większość komentarzy, z trudem otwiera strony którymi jestem zainteresowana- jednym słowem totalnie zniechęca do siebie.
Dziewiarsko też ostatnio słabo . Zaczęłam projekt nr 3, ale coś mi się w nim nie podoba;- bez prucia się nie obędzie.
Korzystam gościnnie z nieswojego komputera więc wypada się streszczać.
Tą tunikę dziergałam pospiesznie jeszcze w grudniu, stanowiła bowiem część prezentu pod choinkę dla Ani.
Wykonana z bardzo miłego w dotyku i w robótce niemechacącego się akrylu Himalaya.
Miało być kremowo, warkoczowo, sukienkowo;- warunki jak mi się wydaje :) zostały spełnione.
Poniżej sesja zdjęciowa na modelce- właścicielce owej tuniki:).

Gorąco Wszystkich pozdrawiam
 













34 komentarze:

  1. Piękna i bardzo kobieca tunika :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna:) Idealnie pasuje do legginsów:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziergana była właśnie z myślą o leginsach, żeby wygodnie do szkoły było.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Dorotka kolejny wymagajæcy projekt! Nie powiem, sporo tych plecionej, a do tego jeszcze rozszerzany fason! Super :) Mogłabyś też taką tuniczkę rozpisać w przyszłości w ramach testów, bo na pewno znalazłoby się kilka chętnych na taki ciuszek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plecionek może i dużo, ale wzór w sumie prosty może jedynie trochę czasochłonny i włóczkożerny.
      Pozdrawiam zimowo :)

      Usuń
  4. Śliczna jest! Ani w niej bardzo do tawrzy, idealnie do Niej pasuje:-). Doskonała robota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania sama sobie ten fason wymyśliła, ja go tylko nieco zmodyfikowałam, dopracowałam i wykonałam
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  5. Zgadzam się z Ulą - świetny projekt! Nie pogardzimy wzorem ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór w sumie prosty, bo to jeden typ warkocza. Największy problem może sprawiać jedynie ten reglanowy rękaw. Pomyślę nad rozpisaniem wzoru.
      Pozdrawiam i do zobaczenia

      Usuń
  6. Bardzo udany projekt, wzór ciekawy, Ania super w tej tunice wygląda. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Chociaż przyznam,że dziergając tą tunikę miałam obawy co do tego jak Ania będzie w niej wyglądać :).
      Gorąco pozdrawiam

      Usuń
  7. Super tunika i dziewcze pięknie w niej wygląda.
    pozdrawiam Noworocznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że właścicielka zadowolona i chce z niej korzystać.
      Serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  8. Dorotko - masz przepiękną córkę! I bardzo dziewczęca jest ta tuniczka, tyle wzorów, z pewnością był to wymagający projekt.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Ani:)
      Wzór sam w sobie nie jest trudny, ale fason już wymaga trochę pomyślunku, zwłaszcza przy tworzeniu rękawów.
      Gorąco pozdrawiam

      Usuń
  9. Pięknie wyszła , Ania wygląda w niej rewelacyjnie. Gratuluję cudnego wykonania. Pozdrawiam serdecznie Dorotko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Widzę, że tunika często jest w użyciu czyli została w pełni zaakceptowana, co w przypadku nastolatki nie zawsze jest takie oczywiste :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  10. Wyrwałaś mnie tą tuniką z mojego nieblogowania! Jest przePIĘKNA, fantastyczna i w ogóle! Nie mogę się napatrzeć. Fason, kolor, absolutnie wszystko. Świetna robota! I modelka czuje klimat (i tunikę) ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, najpierw doradzam Ci dłuższy blogowy odpoczynek, a chwilę później wrzucam prowokująco swój nowy udzierg :). Mam jednak nadzieję, że będzie Ci dane wypocząć :)
      Niezmiernie mnie cieszy, że tunika się podoba.
      Pozdrawiam gorąco

      Usuń
  11. ...elegancka...w moim stylu- też takie lubię...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Ostatnio mam fazę na długie poszerzane dołem tuniki i mam w planach jeszcze jakąś wydziergać:)
      Pozdrawiam zimowo

      Usuń
  12. Projekt bardzo kobiecy i bardzo elegancki. Świetnie dobrałaś włóczkę tonując bogactwo wzorów. Pozdrawiam pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Tunika jak na razie świetnie się nosi.
      Pozdrawiam

      Usuń
  13. I like your site and content. thanks for sharing the information keep updating, looking forward for more posts. Thanks
    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń
  14. Przez przypadek trafiłam na bloga i z miejsca zakochałam się w kilku rzeczach, a dopiero zaczęłam oglądać!!Cudna sukienka, zresztą wiele innych ubrań również. Czy szyje Pani za zamówienie?? Serdecznie pozdrawiam bardzo utalentowaną panią Dorotę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. She came out beautifully, Ania looks great in her. Congratulations on the wonderful performance. Greetings Dorothy.

    หนังฟรี

    OdpowiedzUsuń