sobota, 8 października 2016

Ażurowy sweterek i inne

Sporo zajęć rozmaitych ostatnio miałam, a i gości niespodziewanych przez kilka ostatnich dni podejmowałam , a co za tym idzie niewiele dziergałam i niewiele mam do pokazania.
Zacznę od ażurowego sweterka, który niedawno powstał.
Włóczka to akryl ( z serii tych przyjemniejszych w dotyku) pochodzący z moich starych zapasów.
Dlaczego akuratnie z tej włóczki? Uznałam, że przyda mi się sweterek w odcieniu lnu.
Bardzo lubię ten kolor przede wszystkim za to, że się komponuje prawie ze wszystkimi barwami,; jednym słowem świetnie się nadaje na bazę.
Zdjęcia robione raz w słoneczny dzień raz w pochmurny.



















Druga rzecz to koszyczek, który dziergałam na sierpniowym dziewiarskim spotkaniu w Rzeszowie - wyszedł tak.
Nierówności wynikają z tego, że raz tasiemka była szersza innym razem węższa, co mnie w czasie dziergania dosyć irytowało. Ale córce , bo to dla niej robiłam i tak się podoba, a co najważniejsze spełnia funkcję do której był przeznaczony.





I jeszcze komplet bawełnianych podkładek wydziergany z myślą o prezencie urodzinowym dla wielbicielki niezapominajek.
Sześć małych, jedna średnia , jedna duża i jedna podwójna, gruba dziergana ścisłymi półsłupkami  pod gorące garnki.  Prezent dotarł do miejsca przeznaczenia, a solenizantka bardzo zadowolona z kompleciku i prosi jeszcze o dwie łapki kuchenne oczywiście też niezapominajkowe :)




A tutaj powstaje projekt nr 1 w związku z testowaniem włóczek dla firmy Bafpol.
Jak skończę się pochwalę :):)




I jeszcze parę przyrodniczych fotek głównie z sadu i fajne ujęcie kota zeskakującego z koszyka rowerowego.






40 komentarzy:

  1. sweterek jest śliczny kolorek uniwersalny też mi się podoba ,ale mojej twarzy w tym kolorku okrutnie nie po drodze:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popatrz, a mnie zawsze wydawało się, że w kolorze lnu każdemu dobrze.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Mam taki są tylko ze 100%-ego lnu:)) Twój jest cudny i najbardziej pasuje do niebieskiej stylizacji:) Podkładki wpadły mi w oko:)Masz świetne pomysły to czekam na testy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Sweterek z prawdziwego lnu mam na razie w planach.
      Inspirując się nieco gotowymi wzorami podkładek stworzyłam własną wersję - niezapominajkową.
      Gorąco pozdrawiam

      Usuń
  3. Sweter wygląda fantastycznie! Podoba mi się we wszystkich stylizacjach, choć ja mam sentyment do fuksji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło
      Też bardzo lubię ten kolor. Tuż po bieli, lnianym i niebieskościach w kolejce u mnie jest właśnie fuksja.
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  4. Wolny czas wykorzystany w 100 %, bo piękne robótki powstały. Sweterek najbardziej podoba mi się w niebieskim wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Tego wolnego czasu we wrześniu miałam bardzo mało;
      tonęłam dosłownie w przetworach. Jeszcze zostały mi jabłka, pigwa, buraczki; które dopiero zaczynam zbierać z działki i sadu.
      Pozdrawiam jesiennie

      Usuń
  5. Ale fajny i uniwersalny wydziergałaś sweterek!
    Koszyczek i podkładki także super.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło.
      Koszyczek nie do końca mi się podoba, nitka bardzo nierówna była. Nie prędko się skuszę na zakup kolejnej Zpagetti.
      Cieplutko pozdrawiam

      Usuń
  6. Sweterek bardzo mi sie podoba; piekne jesienne zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pozytywną opinię co do sweterka.
      Piękne zdjęcia to zasługa mojego nadwornego fotografa (starszej córki).
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Sweterek jest śliczny, wzór cudny. Uwielbiam ażury, ale ten podoba mi się wyjątkowo. Koszyczek bardzo praktyczny, takich rzeczy nigdy za wiele. Czekam na testy. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór tego sweterka wymaga koncentracji, ale chyba warto było, z efektu jestem zadowolona.
      Pierwszy projekt jest na etapie mocno zaawansowanym i wkrótce go pokażę.
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Śliczny ten sweterek! Ładny i kolor, i fason, a szczególnie ten wzór przyciąga uwagę - śliczny! Komplet podkładek jest po prostu piękny!!! To bardzo dobry pomysł, żeby zrobić podkładki pod kubki i pod czajniczek z herbatą. Ja właśnie zauważyłam, że nie mam na czym postawić czajniczka - mam podkładki tylko pod kubki. Czyli - trzeba dorobić :) Też testuję - dziś zrobiłam zdjęcia pierwszego kompletu i niedługo pojawi się wpis :)
    Dorotko - pozdrawiam serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Dziergając ten sweterek trzeba było uważnie śledzić wzór, łatwo można było pomylić oczka; pomimo tego szczęśliwie dobrnęłam do końca robótki :)
      Z tego co wiem, podkładka pod gorące garnki okazała się bardzo praktyczna- polecam :)
      Gorąco pozdrawiam

      Usuń
  9. Piszesz Dorotko , że mało dziergałaś a tyle pięknych rzeczy pokazujesz. Sweterek bardzo mi się podoba , super kolor zwłaszcza do wszystkich letnich strojów . Bardzo lubię takie wykończenia rękawów i dołu . Komplet serwetek i koszyczek są super . U nas w sadzie już pustki ..... jesień zimna przyszła . Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo za wiele w ciągu ostatnich dwóch miesięcy nie powstało. W końcu ostatniego wpisu dokonałam 10 sierpnia :) W moim sadzie wisi jeszcze trochę późnych jabłek; pigwę niedawno oberwałam i właśnie przetwarzam.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  10. Uwielbiam Twoje prace. Nigdy nie idziesz na łatwiznę, tylko ambitnie dziergasz bogate wzory. Super! Sweterek baaardzo mi się podoba.
    Koszyczek i podkładki też świetne.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Uwielbiam ażurowe dzianiny.
      Staram się nie iść na łatwiznę, co nie znaczy, że proste sweterki mi się nie podobają.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  11. Piękny sweterek! Jak z żurnala :) Bardzo mi się podoba szóste zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję.
      No tak, szóste zdjęcie bardzo wyraźnie i z bliska pokazuje wzór.
      Gorąco pozdrawiam

      Usuń
  12. Sweterek śliczny i jak zwykle wyglądasz niepowtarzalnie !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że sweterek się podoba i wielkie dzięki za komplement :)
      Cieplutko pozdrawiam

      Usuń
  13. Świetne stylizacje do tego sweterka zrobiłaś. Miałam napisać, że super wygląda na dżinsowej koszuli, gdy poniżej zobaczyłam zestawienie z fuksjową sukienką i szalem - cudo! A jeszcze niżej w towarzystwie szmaragdo-turkusów... Ze wszystkim sweterek wspaniale się komponuje:-)
    Reszta Twoich prac również bardzo udana, aż brakuje słów, by się osobno zachwycać:-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do jednokolorowego sweterka, zwłaszcza w tak uniwersalnym kolorze stosunkowo łatwo jest wymyślić stylizacje. Co innego nietypowe i wielokolorowe dzianiny;- tu to się czasem nieźle trzeba nagimnastykować :):)
      Ściskam

      Usuń
  14. Przepiękny sweter! Boski :D
    Koszyk jest uroczy, kolor pasuje idealnie!
    Zdjęcia są wspaniałe, najbardziej podoba mi się te pierwsze, wyglądałby świetnie jako pocztówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Bardzo mnie cieszy. że sweterek się podoba, zwłaszcza, że okupiony był nie małym wysiłkiem związanym z pilnowaniem wzoru, co z kolei spowalniało pracę.
      Cieplutko pozdrawiam

      Usuń
  15. A mi najbardziej podoba się stylizacja turkusowa! Świetnie wyglądasz w wąskich spodniach i tej długiej koszuli!!! Super :) pozostałe prace oczywiście rewelka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki
      Wąskie spodnie i długa luźna koszula to bardzo wygodne rozwiązanie, które sprawdza się w wielu sytuacjach.
      Taki ubiór często wzbogacam jakimś sweterkiem lub kamizelką;- to jedna z moich ulubionych stylizacji.
      Pozdrawiam

      Usuń
  16. Byłam chora. Oglądałam tv (nadrabiałam zaległości). Jednego dnia trafiłam na Shopping Queen. Joanna Horodyńska, którą bardzo lubię, wyraziła się mniej więcej w te słowy: styl jest wtedy, gdy cię widać w tłumie.
    Jakoś tak od razu sobie pomyślałam o Tobie :-). Spontanicznie.

    To ja dziś tak "na okrętkę" wyrażę zachwyt ;-).

    Spódnicę fuksjową chętnie bym przygarnęła.
    A kociaki - słodziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki.
      Osobiście lubię dyskretnie się przyglądać ludziom pozytywnie wyróżniającym się z tłumu;-co czasem bywa inspirujące.
      Do zobaczyska w sobotę

      Usuń
  17. Śliczne prace. Sweterek uroczy. Piękny ma wzór

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie kolorek pasuje do wszystkiego-potwierdzam, buziole

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. and I like turquoise styling the most! you look great in narrow pants and this long shirt !!! great :) other works, of course, a revel :)

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń